apa yg berlaku pada kita pasti ade hikmahnya dan ia pasti akan berlaku pada orang lain kerana tuhan itu maha adil dan kita tidak boleh melawan takdir yang telah ditentukan :)

Saturday, August 6, 2011

saaaaaaayaaang , abg pear dah balik :)

akhirnya dapat jugak balek , setiap mggu bhaai haha em masok jugak bulan puase , lame dah aku tgu haha.starting pun dekat asrama , not bad laah tapi serious kelam kabut sbb semua pun lapar , KAN? even kucing pun lapar haha bak kate ayahanda zamri lah . em dlm bulan ni pulak ade exam , mmg brbunyi lah perut time tengah jwb exam haha . berkeroncong roncong :) exam kali ni biase biase je . ade baek ade tak baik hihi sbb study pun mcm ape so result pun same , expecially addmath . rase mcm tak pernah lulus oh selame nih.saket hati betul , n ade smething yg buat aku gembira mase jwb exam :D entah laah , tapi dea gelar aku PEAR . tah pape kan? haha benda tak betul , KAN? haha budak uh pelik oh , taktau mcm mane na ckp tapi bila terserempak dengan dea je , aku kaku (agak lah) haha .padahal berani je bercakap cakap nan dea hehe serious dea comel dohh. hope setiap hari lah nampak dea , biar hari hari bahagia :) means , aku saaaaaaayang dea! correction , CINTA haha .okay lah smpai sini je aku na cite .taktau nak ckp ape dah .pape pun enjoy ur days my dear :P
thanks for reading =)